0

Marko Škof: » Za nami je preko 3277 zadovoljnih strank…«

Intervju s soustanoviteljem blagovne znamke Comfort-el

Marko je soustanovitelj blagovne znamke Comfort-el, ki vam s pomočjo inteligentnih rešitev pomaga zagotoviti večjo varnost in izboljšati kakovost življenja. Za seboj ima že ogromno uspešno zaključenih projektov na področju domofonskih sistemov in pametnih rešitev, zato mu znanja na tem področju ne primanjkuje. Skupaj s sedanjim poslovnim partnerjem Matjažem Kristanom sta ustanovila blagovno znamko Comfort-el, katere cilj je postati vodilni ponudnik kakovostnih pametnih rešitev v regiji.

V tokratnem intervjuju se bomo z Markom dotaknili predvsem pametnih domofonov za vaš dom ali poslovni prostor.

Marko, domofoni so nam po večini že poznani. V čem pa se pametni domofoni razlikujejo od klasičnih?

Ključna razlika je, da nam pametni domofoni omogočajo govorno in video komunikacijo preko pametnih naprav tudi, ko nas ni doma. Pomembno je omeniti, da lahko preko mobilnih naprav odpiramo vrata, rampe za avto,... Domofoni resnično postajajo pomemben produkt za povečanje varnosti in kontrolo dostopa tako v večstanovanjskih objektih, kot tudi v individualnih hišah in poslovnih prostorih.

Nam lahko zaupate katere prednosti pametnega domofona bi še posebno izpostavili?

Pomembna funkcija, ki jo morajo pametni domofoni omogočati je povezljivost z drugimi platformami kot so dodatne nadzorne kamere, pametne inštalacije v hiši in razširjenimi platformami med katere sodijo Netatmo, Apple homekit,…

Velik poudarek dajete na pametne domofone proizvajalca Bticino in Legrand. Zakaj se omenjena proizvajalca razlikujeta od ostalih, vaših konkurenčnih?

Prednost našega podjetja je, da ponujamo in vgrajujemo profesionalne in preizkušene domofone. Ker tudi sami izvajamo vgradnjo, nam zanesljivost delovanja domofonov in zadovoljstvo strank veliko pomenita, kajti od tega je odvisno naše dobro ime.

V zadnjih letih smo iz naše ponudbe odstranili domofone, kjer smo zaznali večje število reklamacij. Glede tega imamo visoke standarde. Po večletnih testih in spremljanju odzivov strank, smo se osredotočili na domofone blagovne znamke Legrand/ Bticino. Do danes v našem podjetju beležimo preko 3277 strank, ki zadovoljno uporabljajo naše domofone, med njimi so stanovalci v blokih, individualne hiše, podjetja, socialne ustanove,…

Za marsikoga so cene naših domofonov visoke. Toda najdražji je tisti domofon, ki se pokvari po nekaj letih, enakega domofona ali rezervnih delov se več ne dobi, inštalacija je neustrezna, ostane odprtina na fasadi, domofon ni nadgradljiv ipd. Veliko naših strank je ravno takšnih, ki so imeli v preteklosti slabe izkušnje s » poceni« domofoni.

Kakšna pa je po vašem mnenju razlika od domofonov kupljenih na straneh kot je Aliexpress ipd? So ti domofoni dovolj varni? Kaj svetujete?

Vsaka oseba se odloča glede na svoje potrebe in finančne zmožnosti. Po naših izkušnjah je potrebno izbrati domofon uveljavljene blagovne znamke, ki so na trgu več let in imajo ustrezno inštalatersko mrežo in tehnično podporo. Veliko strank na spletu kupi domofon neznanega proizvajalca in potem išče inštalaterja, ki bo izvedel vgradnjo. Zagotavljam vam, da boste zaradi slabih preteklih izkušenj inštalaterjev zelo težko dobili nekoga, da vam domofon vgradi z ustrezno garancijo.

Na voljo so nam domofoni za večstanovanjske objekte in domofoni za hiše ali poslovne prostore. Kakšna je razlika med njimi?

Tehnično gledano so naši domofoni dvožilni digitalni domofoni. To predstavlja veliko prednost, ker lahko v veliko primerih uporabimo že obstoječo inštalacijo, ki jo prilagodimo na dvožilni sistem, potrebujemo le 2 žički. Najbolj primerni za večstanovanjske objekte so modularni domofoni, kjer se je možnost v veliki meri prilagoditi številu stanovalcev in drugim zahtevam, kot so na primer v domofon vgrajen RFID čitalec za brezstično odpiranje z obeskom, tipkovnica za odpiranje s kodo, čitalec prstnih odtisov, osvetljen napisni modul, različni avdio/video moduli, 4 barvne različice, 11 notranjih domofonskih enot, ki jih lahko izberejo uporabniki sami. 

Kateri model trenutno priporočate za večstanovanjski objekt in katerega za hišo oziroma poslovni prostor?

Predlagam, da ne izpostavljamo posameznih domofonov, naša prednost je prilagajanje uporabniku glede na zunanji izgled, potrebe, inštalacijska omejitve itd.

Kaj pomenita video in avdio notranja enota?

Video enota pomeni, da imaš poleg govorne komunikacije z obiskovalcem tudi video povezavo, preko katere vidiš kdo pozvoni na vrata. Prav tako video enote omogočajo interaktivni pogled preko domofonske kamere tudi, ko oseba ne pozvoni in vas samo zanima kdo se potika pred vašimi vrati.

Žični dvožilni domofon. Nam lahko to razložite?

Žični domofoni so po naših izkušnjah bistveno bolj zanesljivi. Dvožilni (BUS) domofon pomeni, da preko dveh žičk poteka tako govorna, kot tudi video povezava. Razdalje z ustreznim dvožilnim kablom omogočajo povezavo tudi do 250 m. V praksi to pomeni, da lahko v veliko primerih izkoristiš obstoječo domofonsko inštalacijo in jo ustrezno prilagodiš. Stari – analogni domofoni so potrebovali 4-5 žil in vsaka pozivna tipka je morala biti povezana s kablom do notranje domofonske enote. Pri dvožilnem sistemu to ni več potrebno, ker se naslovi pozivnih tipk sprogramirajo.

Za vami je že ogromno uspešnih projektov. Bi nam izpostavili kakšen izvedeni projekt, na katerega ste bili še posebno ponosni?

Morda na večje projekte, ki so iz vidika tehničnih zahtev in komunikacije s stanovalci bistveno bolj zahtevni. Sem sodijo Brilejeva 6 in 8 (150 stanovanj), Na Jami 5 (92 stanovanj), Preglov trg 1 (98 stanovanj), Zaloška 78a (89 stanovanj) in še bi lahko našteval.

Kako poteka projekt?

Izhajamo iz naše dobre prakse in povratnih informacij strank. Z leti smo izdelali proces, ki se ga skušamo držati. Prične se s pogovorom s stranko o njenih potrebah in željah. Stranka nas obišče v našem salonu, kjer lahko domofon preizkusi. Sledi ogled objekta, po katerem se pripravi tehnična dokumentacija. To so načrt, projektni načrt, vezalna shema in skica. Nato izdelamo kakovostne in razumljive ponudbe s slikovnim materialom, referencami in korektnimi cenami. Naše reference o kakovosti lahko stranka preveri pri preteklih strankah. Vgrajene domofone pa si lahko tudi ogleda, na že izvedenih bližnjih objektih. Ko stranka potrdi projekt je na vrsti uskladitev tehničnih podrobnosti, glede na situacijo objekta in želje stranke na ogledu, ponovna uskladitev s tehniki in inštalaterji, ter določitev začetka vgradnje. Izvedba je vnaprej načrtovana, hitra in kakovostna. Sledi primopredaja, kjer stranke prejmejo tehnično dokumentacijo, popis del in vezalne sheme. Naše podjetje nudi 4 letno garancijo na domofone in izvedbo.

Velikokrat je omenjeno, da nudite popolno storitev. V kakšnem smislu?

Stranke pri nas najbolje cenijo, da se znamo prilagoditi njihovim potrebam in željam in izvedemo kakovostno vgradnjo. Torej, storitev se začne s posnetkom obstoječega stanja, sledi evidentiranje potreb in želja, predstavitev produkta v salonu, včasih tudi na domu, podroben ogled objekta, projektni načrt, kakovostna izvedba, uporabniška pomoč in tehnična podpora, odzivnost, servis, garancija, hitro reševanje v primeru težav.

V čem se razlikuje vaša spletna trgovina pametnih domofonov od ostalih?

Nič ne skrivamo, cene so transparentne, imamo veliko izobraževalnih vsebin in primerov vgradenj. Stranke pozdravljajo transparentnost, nasvete, reference, slike vgrajenih domofonov in si tako lažje predstavljajo. Naša ažurna in kakovostna komunikacija prek telefonov in mailov, prilagodljivost vsakemu uporabniku tudi, če ni tehnično podkovan. V letošnjem letu lahko stranke domofone preizkusijo tudi v našem novem razstavnem salonu. To jim pomaga pri odločitvi za posamezni model domofona.

Kako opravičujete višjo ceno vaših pametnih domofonov?

Višjo ceno opravičuje več dejavnikov. Poleg večletne garancije in več kot 40 letne prisotnosti domofonov na trgu, je pomembno poudariti, da so rezervni deli za domofone na voljo tudi po 20 letih in so vedno na zalogi. Bticino je pred 25 leti razvil prvi BUS dvožilni domofon na svetu, ki se ga še danes vgrajuje. To je Bticino Mini Sfera. Naši domofoni so nadgradljivi in dobivajo prestižne svetovne nagrade za » dizajn«. Poleg tega so notranje enote zamenljive. Naj kot primer navedem, ko je starejša gospa želela imeti najcenejšo slušalko, njen vnuk pa napredno video enoto, ki omogoča komunikacijo in odpiranje vrat prek telefona. Vgrajenih je že na tisoče pametnih domofonov v Sloveniji in v svetu. Gre za globalni produkt. Prisotni smo v 91 državah, zato ni strahu, da bi podjetje propadlo.

Se mogoče pametne domofone da tudi pred nakupom tudi fizično ogledati in preizkusiti?

V letošnjem letu smo odprli razstavni salon, kjer je možno preizkusiti različne modele domofonov Bticino, kar strankam bistveno olajša odločitev za nakup.

Marko, za konec - kaj nas po vašem mnenju v prihodnosti še čaka na področju domofonije?

Razvoj se na področju domofonov ne bo ustavil, kajti v času COVID-19 se je pokazala pomembnost kontrole dostopa. Domofoni postajajo video-nadzorni sistemi, omogočajo » navidezno prisotnost«, povečujejo varnost in so vedno lepšega designa. Domofon oziroma zunanja enota je prvi stik z obiskovalcem in mora biti reprezentativen. V naslednjih letih pričakujem še tesnejše povezave s pametnimi rešitvami, sistemi IOT, različnimi globalnimi platformami, upravljanje z glasovnimi ukazi - pozivi,… Glede na trajnostni razvoj pa pričakujem, da bo skupni cilj proizvajalcev, da naprave po nekaj letih ne zavržemo, kar pomeni, da bodo morali biti domofoni nadgradljivi.

 

Za dodatno pomoč in več informacij nas kontaktirajte na e-poštni naslov info@comfort-el.com ali pokličite na telefon 031 615 920. Z veseljem vam bomo pomagali.

© Comfort-el. Spletna trgovina Shopamine. Nastavitve piškotkovMoji podatki

Na spletni strani Comfort-el poleg obveznih piškotkov uporabljamo še analitične in oglaševalske piškotke ter piškotke družbenih omrežji.

V kolikor s tem soglašate, vas prosimo da kliknete na gumb POTRJUJEM. Za natančen opis in nastavitev rabe posameznih piškotkov, kliknite na gumb NASTAVITVE PIŠKOTKOV.

Nastavitve piškotkov
×
Upravljanje s piškotki na spletnem mestu Comfort-el
Obvezni piškotki

so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje. Za njihovo uporabo nismo dolžni pridobiti soglasja.

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

1. Splošno o piškotkih 1.1. Kaj so piškotki

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina sodobnih spletnih mest shrani v naprave uporabnikov, torej oseb, ki s svojimi napravami katerimi dostopajo določene spletne strani na internetu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom uporabnika, saj lahko v brskalniku, ki ga uporabnik uporablja, hranjenje piškotkov omeji ali onemogoči.

Tudi ob obisku spletne strani in njenih podstrani, ter ob izvajanju operacij na strani, se na vaš računalnik, telefon oziroma tablica, samodejno oziroma ob vašem izrecnem soglasju namestijo določeni piškotki, preko katerih se lahko beležijo različni podatki.

1.2. Kako delujejo in zakaj jih potrebujemo?

Vsakemu obiskovalcu oziroma nakupovalcu je ob začetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeljen piškotek za identifikacijo in zagotavljanje sledljivosti (t.i. "cookie"). Strežniki, ki jih podjetju nudi podizvajalec, samodejno zbirajo podatke o tem kako obiskovalci, trgovci oziroma nakupovalci uporabljajo spletno trgovino ter te podatke shranjujejo v obliki dnevnika uporabe (t.i. »activity log«). Strežniki shranjujejo informacije o uporabi spletne trgovine, statistične podatke in IP številke. Podatke o uporabi spletne trgovine s strani nakupovalcev lahko podjetje uporablja za anonimne statistične obdelave, ki služijo izboljševanju uporabniške izkušnje in za trženje izdelkov in/ali storitev preko spletne trgovine.

Posredno in ob pridobitvi soglasja, lahko spletna trgovina na napravo obiskovalca oziroma nakupovalca shrani tudi piškotke zunanjih storitev (npr. Google Analytics) ki služijo zbiranju podatkov o obiskih spletnih mestih. Glede zunanjih storitev veljajo pravilniki in splošni pogoji o obdelovanju osebnih podatkov, ki so dostopni na spodnjih povezavah.

2. Dovoljenje za uporabo piškotkov

Če so vaše nastavatitve v brskalniku s katerim obiskujete spletno mesto takšne, da sprejemajo piškotke, pomeni, da se z njihovo uporabo strinjate. V primeru, da ne želite uporabljati piškotkov na tem spletnem mestu ali jih odstaniiti, lahko postopek za to preberete spodaj. Toda odstranitev ali blokiranje piškotkov lahko rezultira v neoptimalnem delovanju tega spletnega mesta.

3. Obvezni in neobvezni piškotki ter vaše soglasje 3.1. Podjetje za uporabo obveznih piškotkov ni dolžno pridobiti vašega soglasja (obvezni piškotki):

Obvezni piškotki so piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani in brez njih prenos sporočil v komunikacijskem omrežju ne bi bil mogoč. Ti piškotki so prav tako potrebni, da vam v podjetju lahko ponudimo storitve, ki so na voljo na naši spletni strani. Omogočajo prijavo v uporabniški profil, izbiro jezika, strinjanje s pogoji in identifikacijo uporabnikove seje.

3.2. Piškotki, ki niso nujni z vidika normalnega delovanja spletne strani, in za katere smo dolžni pridobiti vaše soglasje (neobvezni piškotki):

Analitični piškotki

Ti piškotki nam pomagajo razumeti, kako naši obiskovalci uporabljajo našo spletno stran. S pomočjo njih izboljšujemo uporabniško izkušnjo in ugotavljamo zahteve in trende uporabnikov. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Oglaševalski piškotki

Vtičniki in orodja tretjih oseb, uporabljeni kot piškotki, omogočajo delovanje funkcionalnosti, pomagajo analizirati pogostost obiskovanja in način uporabe spletnih strani. Če se z uporabo teh posameznik ne strinja, se piškotki ne bodo namestili, lahko pa se zgodi, da zato nekatere zanimive funkcije posameznega spletnega mesta ne bodo na voljo. Te piškotke uporabljamo le, če ste s tem izrecno soglašali.

Piškotki družbenih omrežij

Omogočajo zagotavljanje vsebin za objavo v socialnih omrežjih in si zabeležijo vaše odločitve, da lahko zagotavljajo bolj osebno in izboljšano uporabniško izkušnjo. Te piškotke uporabljamo le, če ste ob uporabi spletnih strani prijavljeni v uporabniški račun Twitter, Facebook oziroma Google.

5. Kako upravljati s piškotki?

S piškotki lahko upravljate s klikom na povezavo "Nastavitve piškotkov" v nogi spletne strani.

Nastavitve za piškotke pa lahko nadzirate in spreminjate tudi v svojem spletnem brskalniku.

V primeru, da želite izbrisati piškotke iz vaše naprave, vam svetujemo, da se držite opisanih postopkov, s tem pa si boste najverjetneje omejili funkcionalnost ne samo našega spletnega mesta, ampak tudi večino ostalih spletnih mest, saj je uporaba piškotkov stalnice velike večine sodobnih spletnih mest.